درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین ها و جدیدترین های اینترنت و آدرس shoorgashti.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

لینکهای غیر اخلاقی حذف می شوند





نويسندگان
بهترین ها و جدیدترین های اینترنت
در این وبلاگ با جدیدترین تصاویر و جدیدترین مطالب دنیای اینترنت در خدمت شما هستیم
یک شنبه 7 فروردين 1390برچسب:, :: 23:8 ::  نويسنده : حسین       

..:: روی خط تکنولوژی (دوچرخه ای از نوع اسمارت فون (Smartphone)) ::..


 


بر اساس پروتکل‌های ایمنی، باید هنگام دوچرخه‌سواری هر دو دست‌ را روی دسته فرمان دوچرخه بگذاریم، ولی همین دستورالعمل‌ها اظهار می‌کنند که از حرکات دست‌ برای نشان دادن جهت دور زدن‌مان هم استفاده کنیم. با هم تناقض دارند، اینطور نیست! کمپانی اکودرایو تکنولوژی نوری و علامت‌های دور زدن را با یکدیگر ادغام کرده است که توسط دسته فرمان کنترل می‌شود. ولی همان طور که مشخص است، هیچ ایده‌ای کامل نیست مگر اینکه از تعدادی از تکنولوژی‌های ادغام مورد استفاده در اسمارت فون‌ها استفاده کنند، به همین دلیل یک گوشه دنج و خوب برای گذاشتن آی‌فون(Iphone) روی این موجود کوچک تعبیه شده است. گوشی آی‌فون شما با قرارگیری در این مکان، شارژ شده و در عوض شما می‌توانید از قابلیت‌های سحرآمیز جی‌پی‌اس(GPS) و تکنولوژی جهت‌یابی آن بهره‌مند شوید. میشه گفت این یک همزیستی مسالمت آمیز بین دو موجود است.


عکسها در ادامه



ادامه مطلب ...


شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, :: 19:19 ::  نويسنده : حسین       
بدترين حادثه زندگي‌ علي ‌پروين از زبان خودش
علي پروين در روز 3 مهر 1325 در تهران، محله بازار، كوچه غريبان به دنيا آمد و پنجمين فرزند يك خانواده پرجمعيت 10 نفره بود. تولد پروين تقريباً مصادف شد با تاسيس باشگاه مردمي و بازيكن ساز شاهين. …

علاقه پروين به فوتبال از همان سال هاي كودكي شكل گرفت به طوري كه او شب ها توپ پلاستيكي اش را با خود به رختخواب مي برد. علي، كوچك بود كه خانواده اش به محله دولاب (خيابان عارف) نقل مكان كرد.

اين جابه جايي در افزايش علاقه او به فوتبال تاثير بسزايي داشت، زيرا محله دولاب به خاطر داشتن زمين هاي خاكي فراوان مثل زمين يخچال، زمين منبع، زمين عارف و... از قديم پاتوق بچه هاي كوچك و بزرگ بود. علي در مهر 1332وارد دبستان توحيد شد، ولي عشق و علاقه او به فوتبال نمي گذاشت به درس و مشقش برسد. به همين علت از همان سال هاي اول در زمينه تحصيلي چندان موفق نبود. پروين فوتبال را به طور جدي از 12 سالگي و از زمين عارف واقع در خيابان عارف و محلات شيوا و غياثي آغاز كرد.

پروين درباره مهم ترين اتفاق زندگي اش مي گويد: مادر من يكي از مادران نمونه بود و هر زماني كه مشكل داشتم به دادم مي رسيد و هميشه ياورم بود. وقتي كه او فوت كرد تا مدت ها بيچاره و آواره بودم، با اين كه خودم خانواده داشتم، اما وابسته به مادرم بودم چون در تمام مدت دوست و ياورم بود.

او وقتي فوت كرد تا مدت ها گريه مي كردم و حالا هم هر پنجشنبه اگر در تهران باشم حتما به سر خاكش مي روم و با او درددل مي كنم. من نوكر مادرم بودم و هر كاري براي او مي كردم، اما هنوز ناراحتم كه چرا بيشتر به او خدمت نكردم. مرگ مادرم بدترين اتفاق زندگي ام است و او را هيچ گاه فراموش نمي كنم.

فان پاتوق



سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:, :: 22:40 ::  نويسنده : حسین       

یکی از مشکلات دوچرخه سواری در سفر حمل و نقل آن است مخصوصا برای دوچرخه سواران حرفه ای کوهستان. زیرا با وزن و فضایی که دارد جابجایی آن به برخی مناطق با مشکل مواجه است. اما Bergmönch با طرح ابداعی خود این مشکل را حل نموده است. این شرکت یک دوچرخه تاشوی قابل حمل طراحی و ساخته است که به راحتی قابل جمع است و به یک کوله پشتی تبدیل می شود و در صورت نیاز و در عرض کمتر از دو دقیقه می توان به دوچرخه تبدیل کرد و از سواری با آن در دل طبیعت لذت برد. از مشخصه های این دوچرخه قابل حمل می توان به طراحی زیبا و چشم نواز آن، ترمزهای دیسکی و پیشرفته ترین فناوری در تولید دوچرخه و وزن آن که ۹ کیلوگرم است اشاره کرد. این دوچرخه تاشو دارای قیمتی بالغ بر ۱۵۰۰ یورو می باشد.

www.RangarangGroup.com | گروه اینترنتی رنگارنگ
www.RangarangGroup.com | گروه اینترنتی رنگارنگ
www.RangarangGroup.com | گروه اینترنتی رنگارنگ
 
www.RangarangGroup.com | گروه اینترنتی رنگارنگ
www.RangarangGroup.com | گروه اینترنتی رنگارنگ



دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:, :: 21:21 ::  نويسنده : حسین       

مسابقات قویترین مردان جهان در جزیره قشم با حضور ورزشکاران سراسر ایران برگزار شد.

به گزارش برنا، مسابقات قویترین مردان جهان با حضور 12 ورزشکار خارجی از 10 کشور جهان و 3 ورزشکار از کشورمان به مدت 2 روز در بوستان زیتون جزیره قشم برگزار شد که در 4 آیتم برگزار شده روز گذشته در بخش حمل الوار 400کیلوگرمی به مسافت 30متر و بلند کردن گوهای سنگی 100و200 کیلوگرمی روح الله داداشی از کشورمان در جایگاه نخست ایستاد و در بخش غلتاندن لاستیک 440کیلوگرمی نیز مسلم دارابی به عنوان قهرمانی دست یافت.

این مسابقات با قهرمانی روح الله داداشی از ایران با کسب 125 امتیاز بعنوان قهرمان دومین دوره مسابقات قویترین مردان جهان در جزیره قشم پایان یافت. به گزارش واحد مرکزی خبر مسلم دارابی دیگر ورزشکار کشورمان هم با 123 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و کریستوف رادزی کوزکی از هلند با 117 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد. مقام نخست بخش پلکان قدرت نیز از آن کریستوف رادزی کوزکی از هلند شد.

عکسها در ادامه



ادامه مطلب ...


20 دی 1389برچسب:, :: 6:53 ::  نويسنده : حسین       

فوتبال گلوله باران شد


 

 

راسخون: معرفي خوب و بدهاي دنياي ورزش در سالي که گذشت سوژه بسياي از سايت ها و خبرگزاري ها بوده و هر کس بسته به شرايط خاصي چند بازيکن و تيم را در زمره بهترين ها و بدترين ها قرار داده است. درهمين اثنا تلاش شده در مطلب امروز به معرفي 10 اتفاق مهم فوتبالي پرداخته شود که نگاهي به تيم ها و عملکرد آنها شده است. اين اتفاقات مهم از ماه ژانويه اولين سال 2010 تا آخرين ماه اين سال رخ داده که طبق تاريخ رويدادها دسته بندي شده است.
 

1- به رگبار بسته شدن اتوبوس توگو
 

روز هشتم ژانويه 2010 سياست و لجبازي هاي سياسي براي تيم ملي توگو درست پيش از شروع بيست و هفتمين دوره رقابت هاي جام  ملت هاي آفريقا دردس ساز شد در حالي که تيم ملي توگو به همراه بازيکن معروف خود امانوئل آدبايور راهي کمپ خود بودند، در مسير مجبور به عبور از منطقه کابيندا شدند. در اين راه بود که ارتش مخالف و آزاديخواه کابيندا، اتوبوس ملي پوشان توگو را به رگبار بست. در اين سانحه سه نفر از کادر همراه تيم ملي توگو درگذشتند و هفت نفر از بازيکنان از جمله کوجووي اوبيلاله دروازه بان اين تيم به شدت مصدوم شدند. تيم ملي توگو پس از اين اتفاق وحشتناک از بازي از جام ملت هاي آفريقا سر باز زد. نکته جالب اينکه کنفدراسيون فوتبال آفريقا تصميم گرفت توگو را چهار سال از شرکت در اين بازي ها محروم کند اما اين تصميم ماه مه 2010 شکسته شد و توگو دوباره اجازه حضور در اين جام را به دست آورد.
 

2- هت تريک مصر
 

31 ژانويه 2010 بسياري از علاقه مندان به دنیای فوتبال تیم مصر را تحسین کردند. مصر اولین کشوری لقب گرفت که سه بار پیاپی فاتح جام ملت های آفریقا شد. این تیم با تک گل مهاجم خود، ناگویی، در فینال غنا را شکست داد و با ثبت هفتمین عنوان قهرمانی اش پرافتخار ترین تیم آفریقایی از این حیث لقب گرفت. فراعنه که در مرحله پلی آف جام جهانی برابر الجزایر شکست خورده و حذف شدند، در نیمه نهایی 4 بر صفر این تیم را درهم کوبیدند تا انتقام خود را بگیرند. احمد حسن کاپیتان تیم ملی مصر به عنوان بهترین بازیکن این دوره جام ملت ها انتخاب شد.
 

3- افتخار لیون
 

21 آوریل 2010 المپیک لیون برای اولین بار درعمرش توانست به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند و به تیم بایرن مونیخ بخورد. این تیم در مجموع دو دیدار رفت و برگشت 4 بر صفر برابر بایرن مونیخ تن به شکست داد تا رویاهایش پایان تلخی داشته باشد. با این حال آنها توانستند رئال مادرید را با مربیگری پیگرینی درمرحله یک هشتم نهایی از پیش رو بردارند و افتخار آفرینی کنند. لیون امسال هم درست درهمین مرحله باید به مصاف رئال مادرید برود.
 

4- هت تریک اینتر

22 ماه مه 2010، اینتر با مربیگری ژوزه مورینیوتیم بایرن مونیخ را در فینال لیگ قهرمانان اروپا شکست داد تا دربردن جام ها ، هت ترکی فراموش نشدنی انجام دهد. نراتزوری که 45 سال از آخرین قهرمانی اش در اروپا می گذشت، توانست با دو گل دیه گو میلیتو ، بایرن را ببرد وقهرمان اروپا شود. اینتر توانست قهرمان سر A ایتالیا شود ودرفینال جام حذفی نیز به عنوان نخست دست یابد.
 

5- اعتصاب تیم ملی فرانسه
 

20ژوئن 2010 ، فرانسوی هایی که به افریقای جنوی نرفته بودند، از کار بازیکنان تیم ملی این کشور شو که شدند وبا چشمانی از حدقه بیرون زده بر صفحه تلویزیون های خود خیره شده بودند. بازیکنان پیش از آخرین بازی شان درمرحله گروهی برابر افریقا تصمیم گرفتند دست به اعتصاب بزنند وتمرین نکنند. پاتریس او را با روبرو دوورن مربی بدنساز تیم ملی درگیر شد وریمون دومنک مجبور شد آنها را از هم جدا کند. فحاشی نیکلا آنلکا به دومنک باعث شد فدراسیون فوتبال فرانسه او را از تیم ملی اخراج کند. بازیکنان درحمایت از آنلکا تصمیم گرفتند تمرین نکنند تا فاجعه ای عجیب وغریب به سبک خروس ها رقم بخورد.
 

6- حذف غنا

2 جولای 2010، آساموا جیان مهاجم تیم ملی غنا مثل یک بچه گریه کرد. با اشک های او اشک همه آفریقایی هایی که آرزو داشتند غنا به جمع چهار تیم برود. ، درآمد غنا مثل سنگال در سال 2002 وکامرون در سال 90، اشک آفریقایی ها را در آورد.این تیم که در جریان بازی برابر اروگوئه به تساوی یک - یک رسیده بود، درضربات پنالتی چهار بر دوتن به شکست داد تا از جام کنار برود.
ستاره های سیاه که در سال 2009 قهرمان زیر 20 ساله های دنیا شده بودند باز هم باید منتظر بمانند.
 

7- قهرمانی اسپانیا
 

11جولای 2010، اسپانیا به عنوان پرافتخار قهرمانی درجام جهانی دست یافت. «سرخ های خشمگین» که پیش از این در رقابت های یورو 2008 با شکست تیم آلمان قهرمان اروپا شدند، درسال 2010 ودرفینال با بردن هلند برقله دنیا ایستادند، اسپانیا که دراین دیدار هم مثل سایر بازی هایش در جام جهانی چندان خوش ندرخشید با گل دقیقه 116 اینیستا به برتری رسید تا مزد بازی های گروهی بسیار زیبایش را بگیرد. اینیستا به خاطر همان گل در کنار لئومی وژاوی کاندیدای دریافت توپ طلا شد.
 

 8- هت تریک مارسی
 

28 جولای 2010، المپیک مارسی دوباره نام خودش را در فرانسه برسر زبان ها انداخت. این تیم با بردن پاری سن ژرمن ، دشمن قسم خورده اش ، قهرمان سوپر جام فرانسه شد. مارسی که پیش از آن، فاتح جام اتحادیه و قهرمان لیگ فرانسه هم شده بود سالی بی نظیر را سپری کرد ودوباره پس از سلطه چندین ساله لیون نامش را بر سر زبان ها انداخت. مارسی پس از 18 سال سکوت در فرانسه قهرمانی را از بوردوپس گرفت.
 

 9- پنج تایی شدن رئال مادرید
 

29 نوامبر 2010، ژوزه مورینیو ملقب به آقای خاص، سنگین ترین شکست دوران مربیگری اش را تجربه کرد اواز زمانی که کارش را در پرتغال وتیم بنفیکا درسال 2000 شروع کرده بود تا به این تاریخ هرگز پنج بر صفر شکست نخورده بود رئال مادرید که تا پیش از عزیمتش به نو کمپ شکستی در کارنامه نداشت. اسیر جادوی بارسلونا شد. د رآن دوشنبه رویایی، بارسلونا پنج بار دروازه ایکر کاسیاس را باز کرد. د رآن دیدار شاید اگر بارسا فشار بیشتری می آورد تحقیر رئال رنگین تر می شد.
 

 10- میزبانی روسیه وقطر

 

2 دسامبر 2010، فیفا در میان شگفتی خیلی ها ، با حذف انگلیس ، روسیه و قطررا به عنوان میزبان جام های جهانی 2018 و2022  برگزید. این انتخاب درحالی صورت گرفت که انگلیسی ها از رشوه خواری شش نفر از اعضای فیفا پرده برداشته بودند و برخی ها معتقدند انگلیس چوب همین افشاگری اش را خورد.
 

نويسنده: سجاد فيروزي
 



نشريه اقتصادي فوربس در تازه‌ترين گزارش خود به معرفي پردرآمدترين ورزشكاران زن جهان پرداخت.

در فهرست 10 نفره منتشر شده از سوي فوربس مطابق انتظار تنيس‌بازان داراي بيشترين سهم در ميان پردرآمدترين ورزشكاران زن جهان بوده و بعد از اين رشته ورزشي نيز گلف قرار گرفته است.

در صدر پردرآمدترين ورزشكاران زن جهان ماريا شاراپووآ با درآمدي معادل 24.5 ميليون دلار قرار گرفته است.

رتبه‌هاي دوم و سوم اين رده‌بندي نيز به خواهران ويليامز يعني سرنا و ونوس اختصاص يافته است.

جالب اينجاست كه از ميان زنان ورزشكار پردرآمد جهان تنها يكي و آن‌هم ماريا شاراپووآ در رده‌بندي جهاني پردرآمدترين ورزشكاران جهان داراي رتبه هستند. شاراپووا داراي رتبه 35 جهاني در اين زمينه است.

در زير با پردرآمدترين ورزشكاران زن جهان آشنا مي‌شويد:



1- ماريا شاراپووا
، تنيس، 23 سال، 24.5 ميليون دلار
پردرآمدترين ورزشكار زن جهان قرارداد هشت ساله‌اي را با شركت نايك به ارزش 70 ميليون دلار امضا كرده است. وي علاوه بر شهرت ورزشي‌اش به عنوان يكي از زيباترين ورزشكاران زن جهان نيز شناخته شده است.

 

 

 

2- سرنا ويليامز، تنيس، 28 سال، 20.2 ميليون دلار
ويليامز در سال 2009 ميلادي توانست در دو مسابقه گرند اسلمز برنده شده و صاحب جايزه 6.5 ميليون دلاري آن‌ها شود. آگوست سال گذشته سرنا ويليامز و خواهرش، ونوس بخشي از سهام تيم ميامي دولفينز را خريداري كردند.

 



3- ونوس ويليامز، تنيس، 30 سال، 15.4 ميليون دلار
خواهر بزرگ سرنا ويليامز كه در نوشتن كتاب "بيا تا پيروز بشي" نيز همكاري كرده است. اين كتاب جولاي امسال انتشار يافت و در بازار نيز موفقيت بدست آورده است.

 


4- دانيكا پاتريك
، اتومبيل‌راني، 28 سال، 12 ميليون دلار
وي نخستين زني است كه تاكنون توانسته در مسابقات معتبر ايندي كار رتبه نخست را بدست آورد.

كارشناسان اعتقاد دارند كه وزن بسيار كم دانيكا (45 كيلوگرم) سهم بسزايي در قهرماني‌هايش داشته است.

 

 

ايندي ‌كار از محبوب‌ترين مسابقات اتومبيل‌راني در آمريكاي شمالي است كه طرفداران زيادي نيز در ژاپن دارد.

در مسابقاتي كه تحت اين نام برگزار مي‌شود، اتومبيل‌هايي براي مسابقه مورد استفاده قرار مي‌گيرند كه چرخ‌هاي آن‌ها همانند اتومبيل‌هاي فرمول يك خارج از محيط بدنه قرار دارد.

وي داراي 10 قرارداد حمايت مالي شخصي است كه در نوع خود در ميان ورزشكاران اتومبيل‌راني منحصر به فرد محسوب مي‌شود.

 

 

5- كيم يو - نا، اسكيت روي يخ، 19 سال، 9.7 ميليون دلار
وي جوان‌ترين ورزشكار زن در ميان پردرآمدترين ورزشكاران زن جهان است. او در المپيك زمستاني ونكوور كانادا توانست در رشته اسكيت روي يخ مدال طلا را از آن خود كند.

حامي مالي وي يعني بانك كوكمين اعلام كرده كه اگر وي بتواند ركورد المپيك را بكشند، يك ميليون دلار به او پاداش خواهد داد. او هم توانست در المپيك زمستاني ونكوور كانادا ركورد جهاني را بشكند.

 


6- آنيكا سورنستام
، گلف، 39 سال، 8 ميليون دلار
وي قبل از اين‌كه در تا پايان سال 2008 ميلادي اعلام بازنشستگي كند، موفق شد در 90 مسابقه حرفه‌اي بين‌المللي قهرمان شود.

البته وي هم‌اكنون نيز با شركت‌هاي كالاوي، كاتر&باك، لكسوس و رولكس قرارداد دارد. وي در رشته‌هاي تجاري مانند طراحي زمين بازي گلف و آكادمي گلف نيز فعاليت دارد.

 



7- آنا ايوانوويچ
، تنيس، 22 سال، 7.2 ميليون دلار

شركت آديداس در فوريه امسال قرارداد مادام‌العمري را به وي امضا كرد. وي در گذشته برترين تنيس‌باز زن جهان بود.

 

 

وب سايت وي يكي از محبوب‌ترين سايت‌هاي ورزشكاران در جهان محسوب مي‌شود. وي از سال 2008 ميلادي كه در مسابقات اوپن فرانسه قهرمان شد درگير مسائل دادگاهي بوده است.

 

 

8- يلنا يانكوويچ، تنيس، 25 سال، 5.3 ميليون دلار
يانكوويچ نخستين زني است كه توانسته به رتبه نخست برترين تنيس‌بازان زن جهان دست يابد بدون آن‌كه حتي يك فينال گرند اسلم را نيز تجربه كرده باشد. وي در سال 2008 توانست عنوان برترين تنيس باز زن جهان را بدست آورد.

سال گذشته وي قرارداد پوشاك و كفش ورزشي خود را با شركت چيني آنتا امضا كرد.

 



9-
پائولا كريمر
، گلف، 24 سال، 5.2 ميليون دلار
وي نيمه نخست 2010 را به دليل مصدوميت انگشت شست خود از دست داد، اما در ادامه توانست در مسابقات اوپن آمريكا قهرمان شود.

 

جايزه 7.7 ميليون دلاري كه وي توانست كسب كند از نظر ارزش رتبه 12 را در ميان كل جوايز تاريخ ورزش دارد.

10- لورنا اوچوآ، گلف، 28 سال، 5 ميليون دلار
وي با اعلام خبر بازنشستگي خود از مسابقات حرفه‌اي در آوريل امسال جهان گلف را حيرت زده كرد.

 

 

اين در شرايطي است كه وي توانست در مسابقات معتبر تور LPGA رتبه نخست را بدست آورد.

وي البته به حضور در ورزش گلف ادامه خواهد داد و قصد دارد ميزباني مسابقات سالانه‌اي را در گوادالاخاراي مكزيك بر عهده بگيرد.

 



صفحه قبل 1 صفحه بعد